Zásady vrátenia peňazí a reklamácií

Pozor reklámacia tovaru znamená ak má Váš výrobok vadu (chybu), nie je to výmena alebo vrátenie tovaru.

Článok 9. Reklamačný poriadok

9.1. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru v zmysle účinných a platných všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
9.2. Ak pri tovare nie je uvedené inak, poskytovaná záruka na tovar je 2 roky. Záručná doba začína plynúť dňom doručenia tovaru kupujúcemu. Záruka na tovar sa nevzťahuje vtedy, ak k poškodeniu, vade, resp. chybe výrobku došlo nesprávnym zaobchádzaním tovaru, nesprávnym používaním tovaru, nesprávnym ošetrovaním tovaru a pod.
9.3. Kupujúci je oprávnený predávajúceho vopred kontaktovať za účelom spôsobu vybavenia reklamácie.
9.4. V prípade, ak kupujúci chce reklamovať tovar, je kupujúci povinný preukázať, že tovar bol zakúpený u predávajúceho. Kupujúci je povinný po dohode s predávajúcim zaslať tovar, ktorý má byť predmetom reklamácie na adresu predávajúceho, a to ako balík doporučenou zásielkou spolu s kópiou daňového dokladu, ktorý bol kupujúcemu zaslaný spolu s tovarom pri kúpe.
9.5. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia tovaru na reklamáciu a zároveň je v rovnakej lehote povinný informovať kupujúceho o spôsobe vybavenia reklamácie a zaslania dokladu o vybavení reklamácie.
9.6. Po doručení reklamácie je predávajúci oprávnený kontaktovať kupujúceho e-mailom, resp. telefonicky za účelom vybavenia reklamácie. Kupujúci je povinný poskytnúť akúkoľvek súčinnosť predávajúcemu pri vybavovaní reklamácie.
9.7. Predávajúci je oprávnený vybaviť reklamáciu jedným z nasledovných spôsobov:
– oprava vady tovaru,
– výmena tovaru,
– výmena za iný tovar, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru)
– vrátenie peňazí.
9.8. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú. V ostatnom platia pre zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov.
9.9. Kupujúci má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením reklamácie.

Reklamačný formulár na stiahnutie vo formáte PDF sem

Formulár na odstúpenie od zmluvy na stiahnutie vo formáte PDF sem

Zrušenie zmluvy formou vrátenia tovaru do 14 dní od obdržania zásielky.

Poškodený tovar predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený takýto

tovar vrátiť a za tento tovar žiadať vrátenie peňazí.

Na vrátenie tovaru je potrebné splniť tieto podmienky.

– Vrátený tovar musí byť kompletný

– Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale, s visačkami, štítkami a pod.

– Tovar nesmie byť poškodený a použitý

– Balíky s tovarom na vrátenie zaslané na dobierku nepreberáme!

– Balíky s tovarom na vrátenie zaslané do zásielkových boxov, alebo odberných miest nepreberáme!

– Zákazník je povinný zabaliť tovar tak, aby sa počas prepravy nepoškodil. Predajca nieje povinný prijať žiadosť o vrátenie tovaru, ak je tovar poškodený.

– V súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

– Predávajúci napriek vyššie uvedenému ustanoveniu zákona poskytuje kupujúcemu možnosť do 14 dní odo dňa doručenia tovaru odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj plaviek a spodného prádla (s výnimkou nohavičiek, táng, boxeriek, erotického spodného prádla), a to za poplatok vo výške 3 Eur/ks.

– Predávajúci si vyhradzuje právo vrátený tovar po dôkladnom posúdení neprevziať. V prípade neprevzatia vráteného tovaru predávajúcim bude tovar odoslaný späť kupujúcemu na dobierku.

Vážený zákazníci dovoľujeme si Vás však upozorniť že zásielky je vhodné poslať min. ako doporučený poistený list. Výber a voľba dopravy/ poistenia je ponechaná na Vás.

Ako postupovať pri vrátení tovaru formou zrušenia zmluvy:

1. Vyplňte svoje údaje a následne vytlačte generovaný dokument

2. Dokument vytlačte a podpíšte

3. Vyplnený formulár nám zašlite spolu s priloženou kópiou faktúry a tovarom ktorý

vraciate.

4. Tovar zasielate späť na adresu Velvetfashion 1. Mája 215/5, 058 01 Poprad, Slovenská republika.

 5. Po obdržaní a kontrole tovaru vám peniaze vrátime na vami požadované číslo účtu do

14 dní v zmysle našich obchodných podmienok.

6. Všetky zásielky ktoré nebudú vrátené v pôvodnom obale nebudú akceptované ako výmena alebo vrátenie tovaru a teda nebudú prevzaté.

Ďakujeme za pochopenie.