1. Aké veľkosti ponúkate vo vašom sortimente spodnej bielizne?
  • Ponúkame široký výber veľkostí, aby sme uspokojili potreby každej ženy. Na stránke sprievodca veľkosťami nájdete veľkostnú tabuľku, ktorá vám pomôže vybrať tú správnu veľkosť. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom veľkosti, neváhajte nás kontaktovať.

 

2. Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť, ak mi nesedí?

Áno, ak vám tovar nesedí, môžete ho vrátiť alebo vymeniť do 14 dní od doručenia. Tovar musí byť nepoškodený a v originálnom balení. Viac informácií o postupe vrátenia nájdete v našich obchodných podmienkach.

3. Aký je postup pri reklamácii produktu?

Ak sa na vašom produkte objaví závada, kontaktujte nás prosím emailom alebo telefonicky. Uveďte číslo objednávky a podrobnosti o probléme. Náš tím vás následne bude kontaktovať s ďalšími krokmi. Viac informácií o reklamácií.

4. Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Objednávky doručujeme spravidla do 2-5 pracovných dní. Doručenie nad 60€ je zadarmo. Pri väčšom objeme objednávok alebo v sezónnych obdobiach sa doba dodania môže mierne predĺžiť.

5. Aké spôsoby platby akceptujete?

Akceptujeme platbu kartou (Visa, Mastercard).

6. Je moja platba bezpečná?

Áno, vaša platba je plne zabezpečená. Využívame moderné bezpečnostné opatrenia na ochranu vašich osobných a platobných údajov.

7. Ako sa starať o spodnú bielizeň, aby vydržala čo najdlhšie?

Pre dlhšiu životnosť spodnej bielizne odporúčame pranie na nízkej teplote, ideálne ručne alebo na jemný cyklus v práčke. Vyhnite sa sušičke, aby ste predišli poškodeniu materiálov.

8. Ponúkate zľavy alebo vernostný program?

Áno, pravidelne ponúkame rôzne zľavy a akcie. Prihláste sa na odber nášho newslettera a získajte informácie o najnovších ponukách a zľavách. V budúcnosti plánujeme spustiť vernostný program pre našich verných zákazníkov.

9. Ako môžem kontaktovať zákaznícku podporu?

Našu zákaznícku podporu môžete kontaktovať emailom na info@velvetfashion.sk alebo telefonicky na +421907837480. Sme tu pre vás od pondelka do piatku v čase od 10:00 do 18:00.